Hírek, Újdonságok

Kisvállalati CRM rendszerünk - WeBOS

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy cég saját partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. Egy CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja. Ezen megoldás kifejlesztésén dolgozott cégünk, és egy versenyképes webes megjelenéssel rendelkező CRM rendszert hoztunk létre. Cégtevékenység szempontjából maximálisan paraméterezhető és formálható rendszerünk, moduláris felépítésű CRM ( Ügyfélkapcsolati ) rendszert fejlesztettünk amelyet bármilyen cég tevékenységére, ügyféltámogatási, szolgáltatásoldali és terméktamogatási feladatainak támogatására ajánlunk.

A WeBOS CRM rendszer fő előnye, hogy az ügyfél gépén futó Outlook integrációt támogatja ( Outlook 2007, Outlook 2010, Outlook 2013, Outlook 2016). Az Outlook bővítményt ingyen rendelkezésükre bocsájtjuk.

A saját kontaktjait egy központi adatbázsiban tárolja, és szinkronizálja őket. A naptárbejegyzésket illetve eseményeket is szinkronizálja, így aki a CRM rendszerhez hozzáfér, az központosítva lát minden eseményt és naptárbejegyzést feladatot, projektet és statisztikát.

WeBOS CRM rendszerek funkciói

A CRM szoftver a marketing, értékesítési, ügyfélszolgálati és call center területeket támogatja. Elterjedésük a nagyvállalatoknál kezdődött, de a technológia fejlődése és a szoftverszállítók éles versenyéből adódó árcsökkenés miatt ma már a közép, sőt a kisvállalatok számára is elérhetőek.

A CRM szoftver alapfunkciói:

  • Ügyfél, potenciális ügyfél és kapcsolattartó adatok kezelésére
  • Dokumentumok kezelésére akár ( Google Drive, vagy OneDrive) import-export funkcióval helytakarékosság végett
  • Marketing kampányok kezelésére
  • Folyamatban lévő projektek kezelésére
  • Feladatmegosztásos projekttámogatás
  • Remarketing kampányok kezelésére
  • Értékesítési üzleti lehetőségek kezelésére
  • Üzleti prognózisok felállítására
  • Döntéstámogató funkciók
  • Grafikonok és kimutatások
  • Ügyfélszolgálati bejelentések (ügyek) kezelésére
  • A call centerekben folyó értékesítési és ügyfélszolgálati munka speciális üzleti folyamatainak kezelésére
  • A fenti területek átfogó elemzésének biztosítására

A CRM folyamatok köre magában foglal minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez. A CRM fogalom elterjedése és a leggyakoribb használata szorosan köthető az ezeket a folyamatokat támogató szoftverekhez, amelyek ezen a néven a kilencvenes évek közepe óta léteznek.

Kérjen ajánlatot rendszerünkről és hamarosan egy személyreszabott DEMO hozzáféréssel jelentkezünk!

Adatszolgáltatás

Kérjük röviden adja meg adatait, munkatársunk visszahívja Önt!

Neve/ Cégneve(*)
Kérjük adja meg nevét.

Telefonszám(*)
Érvénytelen

E-mail(*)
Invalid email address.

(*)

Érvénytelen karakter begépelés. Kérjük próbálja újra!

  

 


PayU és PHP Probid integráció

payudirect_logoA PayU olyan online fizetési szolgáltatást biztosít, amely a bankok által nyújtott internetes kártyaelfogadás rendszerére épülve hozzáadott értékű és széleskörű funkcionalitású platformot nyújt az arra szerződő vállalkozások részére. Ezen rendszer ( PayU) és a Php Probid aukciós rendszer közötti fizetési felületet mostantól a Greencomp Informatika biztosítja. Áruházunkban megtalálják a termékek között letölthető formában a fizetési processzort.